Πού Απευθυνόμαστε
Σε Μαθητές και Ενήλικες
ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ
«Οι αναλφάβητοι του 21ου αιώνα δεν θα είναι εκείνοι που δεν μπορούν να διαβάσουν και να γράψουν, αλλά εκείνοι που δεν μπορούν να μάθουν, να ξεμάθουν και να ξαναμάθουν». Alvin Toffler
Είναι γνωστό ότι ο άνθρωπος όσο ζει μαθαίνει. Στον αιώνα μας όμως είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε και πως να ξεμαθαίνουμε. Αν δεν ξεμάθουμε για να ξαναμάθουμε θα είμαστε οι «πτυχιούχοι αναλφάβητοι της εποχής μας». Η διατύπωση του Αμερικανού Συγγραφέα Alvin Toffler δείχνει ότι η μάθηση αφορά μικρούς και μεγάλους. Και επειδή η γνώση είναι η πιο δημοκρατική πηγή δύναμης όλοι δικαιούνται να αποκτήσουν αυτή τη δύναμη.
Σε όλες τις ηλικίες υπάρχουν άνθρωποι που δυσκολεύονται και δυσανασχετούν με την διαδικασία της μάθησης. Πολλοί νομίζουν ότι στερούνται ευφυίας και δυνατότητας να μάθουν! Δεν είναι όμως έτσι. Ο Albert Einsein είπε: « Όλοι είναι έξυπνοι, αλλά αν κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητα του να σκαρφαλώσει σε ένα δέντρο, θα ξοδέψει την υπόλοιπη του ζωή πιστεύοντας ότι είναι ηλίθιο.» Το ψάρι όμως ξέρει να κολυμπάει. Δεν είναι άδικο να κρίνονται οι ικανότητές του απ’ το αν μπορεί να σκαρφαλώσει;
- Όλοι μπορούμε να μάθουμε αρκεί να ξέρουμε τον τρόπο που μαθαίνουμε.
- Δεν γίνεται να διαπιστώσουμε το μαθησιακό προφίλ μόνοι μας.
- Χρειάζεται διαγνωστική εξέταση που με ευκολία και αξιοπιστία θα διαγνώσει το μαθησιακό μας προφίλ αξιοποιώντας την επιστήμη της ψυχομετρίας μέσω των ψυχομετρικών τεστ.
Το Ariston Learning Styles Test βοηθάει τον καθένα στην προσωπική του ανάπτυξη. Είναι όμως απαραίτητο για τους:
Εκπαιδευτικούς:
- Αποτελεσματικότερη μετάδοση της γνώσης
- Αποβολή αναχρονιστικών απόψεων περί μάθησης
- Παροχή ευελιξίας σε τρόπους διδασκαλίας
- Δυνατότητα προσέγγισης των πιο αδύναμων μαθητών
Γονείς:
- Κατανόηση της φύσης των δυσκολιών του μαθητή και συμβουλές
- για βοήθεια στην αντιμετώπισή τους.
- Περιορισμός του «ελέγχου» στο μαθητή και αύξηση της αυτενέργειάς του
- Συναισθηματική επικοινωνία και ασφάλεια
Μαθητές και Φοιτητές:
- Εξατομικευμένες τεχνικές μελέτης
- Αντικατάσταση αναποτελεσματικής, κουραστικής μελέτης
- Σύνδεση με τους ιδιαίτερους τρόπους πρόσληψης και επεξεργασίας των πληροφοριών
- Αύξηση του βαθμού αυτοεκτίμησης, καθώς οι αποτυχίες θα
- ελαχιστοποιηθούν